2014 m. rugsėjo 18 d., ketvirtadienis

Automobilis nuotykių mėgėjui: renkuosi

Šiandien supratau, kad vis dėlto MOGO paskola yra dalykas – kaip tik man. Reikia gero automobilio, nebenoriu žaisti su tokiais, kurie sukelia daugiau problemų negu atsipalaidavimo. Taigi, viskas paprasta ir aišku, žinau savo poreikius, o ar žinau galimybes? Anksčiau galvodavau, kad reikia tiesiog susitaupyti pinigus, ir tada jais susimokėti tai, ką reikia susimokėti. Dabar žinau, kad paskola uz automobili irgi yra neblogas variantas. Taigi, jau nutariau tokiu būdu pirkti, tik neapsisprendžiu, kokį išsirinkti.

Audi

Dėl ko manau, kad tai galėtų būti geras pasirinkimas? Tiesiog dėl prestižo. Visada, kai pamatau gerą prabangią Audi, tada galvoju, kad galėčiau ją užleisti, net jeigu ji per ištisinę bando į mano juostą įlįsti. Manau, kad jeigu MOGO paskola man padėtų įsigyti būtent tokią, tada ir aš būčiau kelyje kaip reikiant gerbiamas. Aišku, tai gal nėra taip praktiška, kaip kiti automobiliai, tačiau kartais tiesiog norisi prestižo. Panašiai, kaip ir norisi kažkokio teigiamo dalyko tada, kai jau seniai jau neturėjai. Tarkime, esi studentas ir penkis metus valgai grikius bei pragyveni iš devynių šimtų. P paskui dar 5 metus ieškai savo tikrojo pašaukimo, ir vis dar neturi daug pinigų. Galų gale viskas taip užknisa – kad tiesiog norisi gero, prabangaus gyvenimo. Lietuvoje paskola uz automobili ir yra kaip tik tai, kas gali padėti gana greitai išsigelbėti iš tokios situacijos, kai labai jau atsibodo važinėti visą gyvenimą su savo supuvusiu Golfu.

Mercedes

Tai kitas dalykas, kuris, manau, man suteiktų įkvėpimą. Norėčiau turėti tokį puikų automobilį, su kuriuo galėčiau važiuoti irgi kaip ponas. Šitas „prestižas“ man jau labiau tik iš sentimentų. Juk tikrai jau taip nebėra, kad būtų taip gerai, kaip Audi. Tačiau seniau, vos išgirdęs šitą mašinos markę, aš pagalvodavau, kad tai – svajonių mašina.

Volvo

Greita paskola už Volvo būtų kaip tik tai, kas padėtų man įgyvendinti labai praktišką sprendimą. Iš tiesų, kiek yra tekę vairuoti, tai būtent tokie automobiliai man atrodo patys praktiškiausi. Norėčiau ir toliau jį vairuoti, kaip kad yra tekę daryti darbe.

Jaguaras

O dabar grįžkime prie to, kad aš esu nuotykių mėgėjas. Nuotykių – netikėtų sprendimų, tokių veiksmų, kurie apstulbina kitus ir aš tampu patenkintas. Paskola uz auto leistų įsigyti kaip tik Jaguarą. Žinote, kada man susiformavo nuostata, kad tai – labiausiai intriguojantis automobilis? Paauglystėje, kai buvau įnikęs į kompiuterinius žaidimus (kuriems, beje, ir dabar jaučiu malonius jausmus). Žaisdavau žaidimą GTA, kur valdau žmogeliuką ir su juo išmetu visus vairuotojus iš jų automobilių, ir pats tampu jų savininku. Patraukliau, nei paskolos gavimas uz automobili, ar ne? Vis dėlto, žaidimas lieka žaidimu, ir tokiais būdais gauti ratus realybėje tikrai nenorėčiau bandyti. Tačiau galiu vis tiek vairuoti Jaguarą, kuris man žaidime atrodydavo pats įdomiausias.

Kadilakas

Na ir galų gale – Kadilako tipo automobilis be stogo. Manau, paskolos paemimas tokiai mašinai visiškai įteisintų mano, kaip pašėlusio nuotykių mėgėjo statusą. Tik ar tai tikrai praktiška? Vis galvoju, kad tie mano nuotykiai dar truks kelis metus, o kas paskui? Be to, gal geriau yra, kai automobilis toks labiau šeimyninis, kai gali drąsiai važiuoti su juo per lietų, varyti per kalnus ir į užsienį? Tarkime, koks nors kempingas arba džipo tipo? Nežinau, dar pagalvosiu.

3 komentarai:

  1. Nemaniau, kad paskola automobiliui gali būti suteikiama už tą patį automobilį...Tikiuosi gerai supratau? Jei viskas būtent taip ir yra, tada tikrai neblogai.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip, čia vienas iš variantu. Automobiliai issimoketinai su bloga kredito istorija yra puikus variantas, kai negauni paskolos banke.

    AtsakytiPanaikinti